CHATTING ON NATIONAL TELEVISION ABOUT MY BUSINESS


In 10 years from now, I would love my daughters to be with me in my business, learning from a young age how business works, similar to me and my sister growing up in the family business with my parents.
— George Stroumboulis

HIRING GREEK EMPLOYEES IN GREECE IS WORTH THE INVESTMENT ON SO MANY LEVELS

I was on a television show called “Η Ελλάδα Στην Καρδιά Μας Με Τον Μπάμπη Πετράκη” talking about my experience of working in Greece, my television show featuring Greek real estate, my new office in Athens for Ideoli and my overall comments on the economy and the future.

H “Ellada Stin Kardia Mas” is a show featuring Greeks from the diaspora and showcasing their efforts around the word and back in Greece. Also featured on the show was Tony Kariotis of Greece Media, talking about his social media content that has gone viral and his future ambitions as an entrepreneur. Show host, Babis Petrakis, has been in the TV industry for years, bringing insight into the Greek diaspora.

For the link to the full episode on YouTube, please click here. For the link to the full send episode on StarX, please click here.

George Stroumboulis interviewed on the Greek television show, H Ellada Stin Kardia Mas with host, Babis Petrakis. Watch the full interview here: https://www.youtube.com/watch?v=6tQZImc8zjg

Link to online source: https://www.starx.gr/show/h-ellada-sthn-kardia-mas/episode/2171

Κάθε Τετάρτη στις 21:00, συνδεόμαστε και επικοινωνούμε με την ελληνική ομογένεια και γνωρίζουμε την Ελλάδα στους τουρίστες όλου του κόσμου. Η εκπομπή έχει ως βασικά θέματα, εκτός από τις πρωτοβουλίες, τις διακρίσεις και τα προβλήματα των αποδήμων, την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και των ελληνικών προϊόντων.


Full Transcript of the Show IN GREEK

[00:00-00:10] TV HOST

-Γιώργο Στρουμπούλη τον οποίο ξενυχτίσαμε μέχρι τις 3 τα ξημερώματα εκεί!

Καλημέρα Γιώργο!

[00:11-00:17] GEORGE STROUMBOULIS

Καλημέρα, καλημέρα! Τον καφέ δεν έχω στο χέρι ακόμα αλλά εντάξει είμαστε.

[00:18-00:36] TV HOST

Να ξεκινήσω με τον ξενυχτισμένο της παρέας τον Γιώργο ο οποίος πριν από μερικά χρόνια είχε μία εκπομπή στην Αμερική ή στον Καναδά; Γιλωργο με real  estate ;

[00:36-00:42] GEORGE STROUMBOULIS

Ήτανε βάση στην Ελλάδα. Το δείχνανε στην Αμερική, Καναδά, Αυστραλία κτλ.

[00:43-00:54] TV HOST

Α μάλιστα στο δορυφορικό πρόγραμμα! Αυτό το έκανες για να βοηθήσεις την Ελλάδα ουσιαστικά με την αγοροπωλησία ακινήτων;

[00:55-01:00] GEORGE STROUMBOULIS

Ακριβώς! Ναι άρχισε έτσι με την αγάπη για την Ελλάδα και

[01:01-01:25] GEORGE STROUMBOULIS

όπως ξέρουν οι Ελληνοκαναδοί, οι Ελληνοαμερικάνοι, οι Έλληνες απ΄το εξωτερικό πάντα θέλουμε να'χουμε ένα πόδι στην Ελλάδα, all  right, και θέλουμε μιά δικαιολογία για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε να'χουμε, αυτό το πόδι μέσα. Και το δικό μου ήτανε το real estate 10 και χρόνια είχα αρχίσει μια εκπομπή να κάνουμε drive awareness να ξέρουμε τι γίνεται στην Ελλάδα τότε.

[01:26-01:34] TV HOST

Μάλιστα! Ε πες μας δύο λόγια για εσένα. Που γεννήθηκες, πως μεγάλωσες, τα ελληνικά σου βλέπω ότι είναι πολύ καλά!

[01:35-02:00] GEORGE STROUMBOULIS

στο Τορόντο, Καναδά εκεί μεγάλωσα και όταν ήμουνα 19 χρονών είχα μία πρακτική στην Κέρκυρα στην Ελλάδα με ην Ευρωπαϊκή Ένωση και πριν πάω Έλλαδα ήθελα να μετακομίσω, να φύγω για Ελλάδα και όλοι λέγανε που πας και αυτά τα πράγματα χάλια

[02:01-02:41] GEORGE STROUMBOULIS

Και έκανα αυτή την πρακτική στην Κέρκυρα, που ήτανε πολύ ωραία χρονιά. Ξέρεις έμαθα πολλά, βοηθούσα, κάναμε γύρω τις επιχειρήσεις, τους Έλληνες που βοηθούσαμε με τα business plan , να πάρουνε χρήματα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Και μόλις έμεινα αυτό το χρόνο έβλεπα με τους μισθούς και αυτά δεν βγαίνει έτσι όπως νόμιζα και ξαναγύρισα Καναδά και από Ιρλανδία δουλειές και αυτά βρέθηκα Νέα Υόρκη στην Αμερική και τώρα ξέρεις όταν έφυγα είπα στην μάνα μου ένα χρόνο δύο μα και θα γυρίσω Καναδά και τώρα έχουν περάσει κοντά 20 χρόνια και με τρία παιδιά και ακόμα περιμένει η καημένη.

[02:42-02:44] TV HOST

Ακόμη περιμένει να γυρίσεις;

[ 02:44-03:00] GEORGE STROUMBOULIS

Αυτό ναι! Αλλά πριν από 12  και χρόνια με το real estate είχα αρχίσει ένα website που ήτανε από τα πρώτα στην Ελλάδα, που κάναμε αγγελίες αλλά βοηθάγαμε στο εξωτερικό όχι από τους Έλληνες στην Ελλάδα να αγοράσουνε

[ 03:01-03:14] GEORGE STROUMBOULIS

Και εκεί άρχισα από Νέα Υόρκη και φτιάξαμε αυτή την εταιρεία. Τώρα μένω Καλιφόρνια, Λος Άντελες έξω από εκεί και ταξίδια από δουλειά από αυτά και εδώ μένω τώρα.

[03:15-03:38] TV HOST

Μάλιστα, μάλιστα! Φαντάζομαι κάποιες επαφές τις επαφές τις έχεις κρατήσει από τότε θέλω να μας πει λίγο και ο Γιώργος που έχει την εμπειρία προ 10ετίας βέβαια, της αγοροπωλησίας ακινήτων στην Ελλάδα; Πως του ακούγονται όλα αυτά;

[03:39-04:00] GEORGE STROUMBOULIS

E κοιτάξτε πριν 10-12 χρόνια και σήμερα ήτανε 2 διαφορετικές ιστορίες. Τότε εγώ τι έκανα, βοηθούσα τους Έλληνες  που είχανε ακίνητα να βρουν αγοραστές στο εξωτερικό τότε. Και τότε ήτανε κάτι πολύ αρνητικό από την εμπειρία μου, που λέγανε πωα να....στα Ελληνικά δεν ξέρω πως να το πούμε...

[04:01-04:03] GEORGE STROUMBOULIS

“Take advantage”

[04:04-04:05] TV HOST

Να εκμεταλλευτείς!

[04:05-04:45] GEORGE STROUMBOULIS

-τους Έλληνες εδώ:μπράβο, έτσι! Και ήτανε αλλιώς. Αφού είχε φτάσει να μέχρι και το Wall Street Journal που μιλάγανε για αυτήν την ιστορία με την εκπομπή που είχα κάνει και συζητάγανε αυτό και ήτανε πολύ αρνητικό στην Ελλάδα. Ττώρα, δεν μπορούνε να σταματήσουν, όλοι θέλουν να αγοράσουνε, όλοι θέλουν να επενδύσουνε σε ξενοδοχεία. Και με την εταιρεία που έχω τώρα, που είναι γύρω από τον φωτισμό και έχουμε γραφτεί και στην Ελλάδα, στην Αθήνα βλέπουμε πολλά λεφτά, χρήματα να έρχονται από το εξωτερικό, από όλες τις χώρες γιανα ας πούμε αρμέξουνε την ευκαιρία που γίνεται τώρα στην Ελλάδα. Είναι δύο διαφορετικές περιπτώσεις.

[04:46-05:00] TV HOST

Ναι, βέβαια Αντώνη! Εσύ τώρα βρίσκεσαι αρκετό χρόνο στην Ελλάδα. Πως τα ακούς όλα αυτά σε σχέση με την αγοροπωλησία ακινήτων;

[05:01-05:02] GEORGE STROUMBOULIS

Εμ.... Αυτό να το πεις.....

[05:03-05:14] TV HOST

Να σε διευκολύνω! Ε με την αγορά ακινήτων στην Ελλάδα, σπίτια, οικόπεδα. Ξενοδοχεία, καταστήματα!

[05:15-05:38] TONY KARIOTIS

Έτσι όπως φαίνεται...αυτό που ξέρω σαν λεέι ο γιώργος Στρουμπούλης. Θέλουν να’ρθούν και να αγοράσουν κα΄τι στην Ελλάδα τώρα. Παντού το βλέπω, όπου  μιλάω με κάποιον, μπορεί να είναι Έλληνας, μπορεί να μην είναι Έλληνας, πωτάνε πως μπορώ να αγοράσω κάτι στην Ελλάδα! Παντού θέλουνε να, πολλοί θέλουνε να’ρθούνε εδώ και να’χουνε κάτι.

[05:39-05:40] TV HOST

Να πούμε ότι γνωρίζεστε με τον Γιώργο.

[05:40-05:41] TONY KARIOTIS / GEORGE STROUMBOULIS

Ναι, ναι ισχύει! Ναι, ναι!

[05:42-05:44] TV HOST

Από που μπορούμε να μάθουμε στον αέρα;

[05:45-05:54] TONY KARIOTIS

Απ’την Αμερική. Ναι, ναι έχω και εγώ μια εκπομπή και είχα και τον Γιώργο πριν μερικούς μήνες.

[05:55-05:57] GEORGE STROUMBOULIS

Και πάλι γύρω από τον Ελληνισμό ἐχουμε γνωρίσει αυτά!

[05:58-06:00] TONY KARIOTIS

Ναι!

[06:01-06:10] TV HOST

Πολύ ωραία, πολύ ωραία! Ηιώργο θέλω να μου πεις πως ξεκίνησες την εταιρεία σου στην Ελλάδα με τα φωτιστικά;

 [06:11-07:00] GEORGE STROUMBOULIS

Ναι! Εδώ όταν είχα κάνει το website για τα ακίνητα εεε δεν ήτανε ο βασικός , η βασική δουλειά μου, δουλειά στα φωτιστικά στην Νέα Υόρκη, και είχαμε μια εταιρεία πριν με κάποιους συνεργάτες και αυτό το είχαμε πουλήσει και είχε μπει στο χρηματιστήριο στο New York και τότε δουλεύαμε για μιά μεγάλη εταιρεία και δεν ήτανε το στυλ μου, ξέρεις ο άλλος να σου λέει αυτό και αυτό δεν ήταν δικό μας. So, με τον συνέταιρό μου αρχίσαμε αυτήν την εταιρεία εδώ και 8-10 χρόνια και από τότε ξέραμε ο Έλληνας πολύ έξυπνος γενικά οι έξυπνοι σκέφτονται αλλιώς. Και από τότε δεν ήταν εύκολα, είχαμε πάρει, να συνεργαστούμε με Έλληνες στην Ελλάδα για την εταιρεία μας στην ΝέαΥόρκη.

[07:01-08:00] GEORGE STROUMBOULIS

Καμιά σχέση για την Ελλάδα. Και ήταν μιά δοκιμή, ξέρεις και είχαμε κάποια άτομα που δουλεύουνε μαζί μας απ΄το marketing και το production videos κτλ. Και όπως περνάγανε τα χρόνια και μεγάλωνε η εταιρεία μου. Τώρα έχουμε τα προϊόντα μας, είναι σε 30 χώρες παγκόσμιο installed. Και λέγαμε πριν κάνα 2 χρόνια με βοήθεια απ’το πρέσβη απ΄τον Καναδά που είναι φίλος, πρώην πρέσβης του Καναδά στην Ελλάδα. Και λέγαμε ξέρεις για την Ελλάδα, τώρα είναι και καλή ώρα να ανοίξουμε και γραφείο, να γίνει επίσημο κτλ. So, κάναμε αυτό πριν από 1 χρόνο το “launch party” στο Μουσείο του Λαλαούνη, κάτω από την Ακρόπολη και το κάναμε και τώρα έχουμε 7 υπαλλήλους στην Ελλάδα που δουλεύουνε και δεν κυνηγάμε την μαρκέτα στην Ελλάδα, ακόμα δουλεύουνε. Αν σκεφτείς άλλες χώρες πάνε για...

[08:01-08:44] GEORGE STROUMBOULIS

“labor”, να δουλέψουνε. Εγώ θέλω η Ελλάδα να’ναι αυτό για εμάς. Γιατί έχουμε παιδιά με πτυχία, σκέφτονται αλλιώς, έχουνε το ευρωπαϊκό. Ο Έλληνας έχει αυτό το πάθος, ό,τι και να κάνουνε  θέλουν να γίνει τέλεια, all right, ας λένε ότι λένε για τον Έλληνα στο εξωτερικό καλά-κακά είναι-ήταν αυτό. Στο γραφείο που ανοίξαμε τώρα στον χρόνο, εεε μεγαλώνει, έχουμε πάρει και δουλειά απ΄την Ελλάδα με κάποια μεγάλα ξενοδοχεία, ονόματα που δεν μπορούμα να πούμε ακόμα και κάνουμε τα φωτιστικά. Είναι η μαρκέτα στην Ελλάδα, μεγαλώνει, βλέπουμε κάθε μέρα πόσα λεφτά μπαίνουνε μέσα και ή κερδίσουμε στην Ελλάδα έργα ή δεν κερδίσουμε εμείς είμαστε εκεί. Έχει γίνει μία έδρα για εμάς έξω απ’την Αμερική που είναι πολύ σημαντικό για τις δουλειές μας.

[08:54-09:00] TV HOST

Μάλιστα! Μιλώντας στο τηλέφωνο με τον Γιώργο ανακάλυψα ότι στην εταιρεία του δουλεύει

[09:01-09:10] TV HOST

ένας φίλος από τον ΑΝΤ1 που δούλευα χρόνια εγώ,  με τον αδελφό του ειδικά είμασταν κάθε μέρα μαζί. Ε τέλος πάντων, θα τα πούμε στην επόμενη εκπομπή αυτό.

[09:10-09:11] GEORGE STROUMBOULIS

Έτσι, μικρός ο κόσμος!

[09:13-09:22] TV HOST

Είναι πολύ μικρός ο κόσμος τελικά, ναι! Γιώργο στο Λος Άντζελες πόσο καιρό μοου είπες ότι μένεις;

[09:22-09:23] GEORGE STROUMBOULIS

Οκτώ χρόνια!

[09:23-09:24] TV HOST

Οκτώ χρόνια!

[09:25-09:27] GEORGE STROUMBOULIS

Όσο είναι η μεγάλη κόρη μου!

 [09:28-09:41] TV HOST

Εκεί φαντάζομαι έχεις εμπλοκή και με Έλληνες, επαφές με την Ελληνική Κοινότητα και ίσως με το Ελληνικό φεστιβάλ κινηματογράφου στο Λος Άντζελες;

[09:42-09:45] GEORGE STROUMBOULIS

Nαι! Ναι! Γύρω απ’τον κύκλο!

[09:46-09:53] TV HOST

Βρίσκεσαι φαντάζομαι αρκετά συχνά με Έλληνες έτσι; Είναι και πάρα πολλά οι Έλληνες ατο Λος Άντζελες!

[09:54-10:00] GEORGE STROUMBOULIS

Πάρα, πάρα πολλοί. Αλλά το ένα που είναι, εγώ έχω μεγαλώσει και ήξερα το Τορόντο, το Ντέβονπορτ.

[10:01-10:31] GEORGE STROUMBOULIS

Με τον Ελληνισμό εκεί που είναι! Μετά άμεινα 15 χρόνια στην Νέα Υόρκη. Ξέρεις η μεγαλύτερη Greek Club στην Αμερική, all right! Εδώ στην Καλιφόρνια είναι λίγο αλλιώς, είναι όλα μακριά, όπου να πας δεν υπάρχει ένα κέντρο, να πεις ότι εκεί θα πάμε και έχω συζητήσει με τον Tony για αυτό! Ξες το επόμενο Ευρωπαϊκό που θα κερδίσει η Ελλάδα,κ δεν ξέρω που θα πάμε να κάνουμε πανηγύρι! Εδώ ή στην Καλιφόρνια, δεν υπάρχει ένας δρόμος! So, αυτό ακόμα πάω να το βρω, να το γτιάξουμε.

[10:32-10:42] TV HOST

Ωραία! Ε να γυρίσω σ’εσένα. Πως ποιά είναι η επαφή σου με τις Ελληνικές Κοινότητες στην Αμερική;

[10:43-10:45] TONY KARIOTIS

Εεε την πρώτη λέξη να πεις!

[10:45-10:46] TV HOST

Εεε  Greek Communities….

[10:47-11:00] TONY KARIOTIS

Ναι! Πριν ακι τα social media και τα influencer για αυτά με την Ελλάδα, ήμουν στην Βοστώνη, είχα μπλέξει με την Κοινότητα τηε Ελλάδος πάρα πολύ, από μικρό παιδί ήμουνα....

[11:01-11:51] TONY KARIOTIS

με τα, τις εκκλησίες που παίζαμε σπορ. Εεε έχω, κάνω ένα τουρνουά τώρα 15 χρόνια που φωνάζουμε όλους τους Έλληνες που είναι απ΄την Αμερική, να’ρθουν να παίξουν μπάσκετ για μία εβδομάδα και είναι memorial τουρνουά για τον μπαμπά μου και κάνουμε κάθε χρόνο  τα λεφτά που έρχονται πάνε σε ένα παιδί που πάει University. Ε και τώρα αυτό το κάνουμε 15 χρόνια και είναι, τώρα έγινε πάρα πολύ μεγάλο που και η...τα νέα εκεί στην Ελλάδα παίρνουν τηλέφωνο και ρωτάνε πως πας, στείλε φωτογραφίες, θα βάλουμε στο  newspaper και πάντοτε από παιδί ήμουνα με την Κοινότητα στην Βοστώνη.

[11:52-12:00] TV HOST

Εσύ κυρίως Γιώργο είχες με το Ντέβονπορτ, είχες επαφές με την Ελληνική Κοινότητα;

[12:01-12:05] TV HOST

τα παιδιά τώρα μαθαίνουν ελληνικά; Τα παιδιά σου;

[12:06-12:50] GEORGE STROUMBOULIS

Έχω τρεις κόρες! Ναι τα δικά μου! 8, 5 και 2 και κοίυαξε τα δικά μου ελληνικά έχουν γίνει καλύτερα από τότε που είχα παιδιά, γιατί λέω εδώ κάτω η γυναίκα μου είναι μισή Ελληνίδα μισή Μεξικάνα. Μιλάει Ελληνικά αλλάς το σπίτι έχει γίνει Αγγλικά μόνο. Και λέω αν δεν τα κάνω εδώ και οι γονείς μου μένουν Καναδά, αν δεν τα κρατήσω εγώ δεν θα γίνει! Στο σπίτι προσπαθώ και σίγουρα 1000 φορές την ημέρα λέω, ξαναπές το στα Ελληνικά πες το στα Ελληνικά πες το στα Ελληνικά! Ξες έχει γίνει κούραση αλλά τώρα βλέπεις τα παιδιά, μιλάνε καταλαβαίνουνε. Το τρίτο είναι λίγο έτσι αλλά κάτι θα γίνει!

[12:51-12:55] TV HOST

Εντάξει, η Τρίτη είναι και 2 ετών εντάξει. Έχει χρόνο!

[12:56-13:00] GEORGE STROUMBOULIS

Είναι 2 αλλά ξέρεις και το τρίτο είανι και το παρατημένο. Πάντα το τρίτο.

[13:01-13:10] TV HOST

Σωστό, σωστό! Ε τότε όταν μεγάλωσες στον Καναδά, είχε Ελληνικό σχολείο εκεί!

[13:11-13:51] GEORGE STROUMBOULIS

Είχε, είχε μιά φορά την εβδομάδα πηγαίναμε. Εμείς πηγαίναμε, παίζαμε ξες αθλήματα. Δεν ήτανε για το σχολείο αλλά όταν μεγαλώνεις λες ευτυχώς που μας πρόγρανε και το κάναμε και έξω απ’την γλώσσα που είναι σημαντικό είναι να ξέρεις τους χορούς, τι σημαίνει να’σε Έλληνα. Το ίδιο με τον Tony που μεγάλωσε Βοστώνη. Όπου να’μασταν οι γονείς μας και αυτή την γενιά, κάνανε τέλεια δουλειά γιατί δεν ξέρανε αλλιώς! Ήταν εύκολο για αυτούς να το κάνουν. Η δύσκολη δουλειά θα’ναι η δικιά μας η γενιά, που είναι, σβήνει σιγά-σιγά, σπαστά και τα λοιπά, τώρα είναι η δουλειά που πρέπει να το κρατήσουμε.

[13:52-14:00] TV HOST

Η γενιά η δικιά σας παρ’όλο που εσείς μου λέτε ότι δεν θεωρείται ότι μιλάτε καλά Ελληνικά, εγώ θεωρώ ότι μιλάτε πολύ καλά Ελληνικά.

[14:01-14:31] TV HOST

Έχω μιλήσει με ανθρώπους που ξέρουν μόνο καλημέρα και καλησπέρα και αυτό γιατί δεν τους μίλαγαν Ελληνικά στο σπίτι, δεν πήγαν ποτέ σχολείο και αν δεν μιλήσεις στο σπίτι Ελληνικά που είναι το πιό βασικό, είναι δύσκολο να τα μάθεις! Και κάποιες λέξεις που θα ξέρεις, τα ξέρεις ίσως από τύχη, ίσως επειδή τις άκουσες πολλές φορές. Πολύ καλά μιλάτε και οι δύο σας!

[14:32-15:00] GEORGE STROUMBOULIS

Ευχαριστώ! Να πω κάτι και για τον Tony. Έξω απ’όλο το phone και το influence και τα likes και million of views έξω από αυτά, εγώ προσωπικά με αυτά που ανεβάζει και αυτά που κάνει κάθε καλοκαίρι και πάει σε μέρη που δεν ξέρω υπήρχαν στην Ελλάδα, είναι πολύ σημαντικό αυτό δεν είναι απλώς πάει και κοιτάει....είναι είναι κάτι που Έλληνας με ρίζες πάει να δει την Ελλάδα πιο πολύ ξαι δεν

[15:01-15:14] GEORGE STROUMBOULIS

πάει Thailand κτλ. , και κάθε καλοκαίρι πάει και μας βρίσκει κάτι άλλο που το  βάζω σε μια λίστα και λέω σε κάποια στιγμή θα μου άρεζε να πάω και εγώ που είναι σημαντικό αυτό που κάνει και...

[15:15-15:20] TV HOST

Γνωρίζει την Ελλάδα και στους Έλληνες του εξωτερικού αλλά και στους ξένους.

[15:21-15:23] GEORGE STROUMBOULIS

Σίγουρα! Αυτό ακριβώς!

[15:24-15:39] TV HOST

Είναι για τον τουρισμό μας ειδικά είναι, θαυμάσιο έργο. Γιώργο εσύ τι σκέφτεσαι για τα επόμενα χρόνια; Τι θα ήθελες;

[15:40-16:00] GEORGE STROUMBOULIS

Να’μαι στη ζωή, πρώτα υγεία. Στα επόμενα 10 χρόνια θα ήθελα να αρχίσω, ξέρεις να συνεχίσω να μεγαλώσω την εταιρεία και όπως μεγάλωσα και εγώ στα πόδια στους γονείς μου, στα μαγαζιά, στα εστιατόρια, θέλω να’χω και τα παιδιά μου, να’ναι στα πόδια μου

[16:01-16:24] GEORGE STROUMBOULIS

στην επιχείριση, να καταλάβουνε, να μάθουνε και αυτά. Και στα επόμενα 3 με 4 χρόνια θέλω να έχω και εργοστάσιο στην Αθήνα, έξω απ΄την Αθήνα για να φτιάχνουμε και τα φωτιστικά όχι μόνο να τα σχεδιάσουμε. Είναι το mini-factory να φέρουμε στην Ελάδα, κάτι που κυνηγάω τώρα και είναι σοβαρό βήμα, θα δούμε βέβαια που θα πάει, αυτό μόνο!

[16:25-16:41] TV HOST

Να σας ευχαριστήσω και τους δύο σας πάρα πολύ για την παρουσία σας. Θα τα ξαναπούμε και σε επόμενη εκπομπή, δεν χανόμαστε. Έτσι και αλλιώς έχοουμε τον κοινό μας φίλο τον Παναγιώτη, το τζόλι που μας ενώνει, που μας γνώρισε και θα τα ξαναπούμε σύντομα! Να είστε καλά!

[16:42-16:43] TONY

Ευχαριστώ πολύ!

[16:43] TV HOST

Καλό σας βράδυ!

[16:43-16:44] GEORGE STROUMBOULIS

Ευχαριστώ πολύ!

Full Transcript of the Show IN ENGLISH

[00:00-00:10] TV HOST

-Giorgos Stroumboulis whom we stayed up until 3 in the morning there! Goodmorning George!

[00:11-00:17] GEORGE STROUMBOULIS

Good morning Good morning! I don't have the coffee in my hand yet, but we're fine.

[00:18-00:36] TV HOST

Should I start with the all-nighter of the company George who a few years ago had a show in America or Canada? Gilorgo with real estate?

[00:36-00:42] GEORGE STROUMBOULIS

It was based in Greece. They showed it in America, Canada, Australia, etc.

[00:43-00:54] TV HOST

And even in the satellite program! Did you do this to actually help Greece with the buying and selling of real estate?

[00:55-01:00] GEORGE STROUMBOULIS

Exactly! Yes, it started like that with the love for Greece and

[01:01-01:25] GEORGE STROUMBOULIS

as the Greek-Canadians, the Greek-Americans, the Greeks from abroad know, we always want to have a foot in Greece, all right, and we want an excuse to see what we can do to have that foot inside. And mine was real estate for 10 years and I started a show to drive awareness to know what was happening in Greece back then.

[01:26-01:34] TV HOST

Yes! Tell us a few words about yourself. Where were you born, how did you grow up, I see your Greek is very good!

[01:35-02:00] GEORGE STROUMBOULIS

in Toronto, Canada that's where I grew up and when I was 19 years old I had an internship in Corfu in Greece with the European Union and before I went to Greece I wanted to move, leave for Greece and everyone was saying where are you going and these things crap

[02:01-02:41] GEORGE STROUMBOULIS

And I did this internship in Corfu, which was a very nice year. You know, I learned a lot, I helped, we made the businesses around, the Greeks we helped with the business plans, to get money from the European Union. And as soon as I stayed this year, I was looking at the salaries and they didn't work out like I thought and I came back to Canada and from Ireland jobs and these I found myself in New York in America and now you know when I left I said to my mother a year or two but I will return to Canada and now almost 20 years have passed with three children and the poor woman is still waiting.

[02:42-02:44] TV HOST

Still waiting for you to come back?

[ 02:44-03:00] GEORGE STROUMBOULIS

That's right! But 12 years ago with real estate I started a website that was one of the first in Greece, where we advertised but helped abroad not Greeks in Greece to buy

[ 03:01-03:14] GEORGE STROUMBOULIS

And that's where I started from New York and we built this company. I now live in California, Los Angeles out of there and commute from there and here I live now.

[03:15-03:38] TV HOST

Yes, indeed! I imagine some contacts, the contacts you have kept since then, I want to tell us a little about Giorgos, who has the experience of 10 years ago, of course, buying and selling real estate in Greece? How does all this sound to him?

[03:39-04:00] GEORGE STROUMBOULIS

Look 10-12 years ago and today it was 2 different stories. Then what I did, I was helping the Greeks who had real estate to find buyers abroad at that time. And then it was something very negative from my experience, that they said say yes.... in Greek I don't know how to say it...

[04:01-04:03] GEORGE STROUMBOULIS

"Take advantage"

[04:04-04:05] TV HOST

Take advantage!

[04:05-04:45] GEORGE STROUMBOULIS

- the Greeks here: well done, right! And it was different. After it had even reached the Wall Street Journal who were talking about this story with the show I had done and they were discussing this and it was very negative in Greece. Now, they can't stop, everyone wants to buy, everyone wants to invest in hotels. And with the company I have now, which is around lighting and we are also registered in Greece, in Athens we see a lot of money, money coming from abroad, from all countries to let's say milk the opportunity that is now happening in Greece. They are two different cases.

[04:46-05:00] TV HOST

Yes, of course Antoni! You are now in Greece for quite some time. How do you hear all this in relation to buying and selling real estate?

[05:01-05:02] GEORGE STROUMBOULIS

Um.... That's what you say.....

[05:03-05:14] TV HOST

Let me make it easier for you! E with the purchase of real estate in Greece, houses, plots of land. Hotels, shops!

[05:15-05:38] TONY KARIOTIS

As it seems... what I know as George Stroumboulis says. They want to come and buy something in Greece now. Everywhere I see it, wherever I talk to someone, it may be Greek, it may not be Greek, they say how can I buy something in Greece! Everywhere they want to, many want to come here and have something.

[05:39-05:40] TV HOST

Let's say you know George.

[05:40-05:41] TONY KARIOTIS / GEORGE STROUMBOULIS

Yes, yes it is! Yes Yes!

[05:42-05:44] TV HOST

Where can we learn in the air?

[05:45-05:54] TONY KARIOTIS

From America. Yes, yes I have a show too and I had George a few months ago.

[05:55-05:57] GEORGE STROUMBOULIS

Again around Hellenism we have known these!

[05:58-06:00] TONY KARIOTIS

Yes!

[06:01-06:10] TV HOST

Very nice, very nice! Hiiorgos, I want you to tell me how you started your company in Greece with lighting?

[06:11-07:00] GEORGE STROUMBOULIS

Yes! Here when I had made the website for real estate uh it wasn't the main, my main job, lighting work in New York, and we had a company before with some partners and we had sold that and it had gone public in New York and then we worked for a big company and it wasn't my style, you know the other person tells you this and that wasn't our style. So, my partner and I started this company 8-10 years ago and since then we knew that the Greek is very smart, in general smart people think differently. And since then it was not easy, we had to work with Greeks in Greece for our company in New York.

[07:01-08:00] GEORGE STROUMBOULIS

Nothing to do with Greece. And it was a test, you know, and we had some people working with us from marketing and production videos, etc. And as the years went by, my company grew. Now we have our products, they are installed in 30 countries worldwide. And we were talking 2 years ago with the help of the ambassador from Canada who is a friend, former Canadian ambassador to Greece. And we were saying, you know, for Greece, now is a good time to open an office, to make it official, etc. So, we did this 1 year ago, the "launch party" at the Lalaounis Museum, under the Acropolis, and we did it and now we have 7 employees in Greece who are working and we are not chasing the market in Greece, they are still working. If you think about other countries they go for...

[08:01-08:44] GEORGE STROUMBOULIS

"labor", to work. I want Greece to be this for us. Because we have children with degrees, they think differently, they have the European one. The Greek has this passion, whatever they do they want it to be perfect, all right, let's say that they say about the Greek abroad, good-bad-is-was that. In the office that we opened now in time, it's growing, we've also got work from Greece with some big hotels, names that we can't say yet, and we make the lighting. It is the market in Greece, it is growing, we see every day how much money is coming in and either we win projects in Greece or we don't, we are there. It has become a headquarters for us outside America which is very important for our business.

[08:54-09:00] TV HOST

Yes! Speaking on the phone with George, I found out that he works for his company

[09:01-09:10] TV HOST

a friend from ANT1 that I worked with for years, with his brother especially we were together every day. Anyway, we'll see you on the next show.

[09:10-09:11] GEORGE STROUMBOULIS

It's such a small world!

[09:13-09:22] TV HOST

It's a very small world after all, yes! George in Los Angeles, how long did you tell me you were staying?

[09:22-09:23] GEORGE STROUMBOULIS

Eight years!

[09:23-09:24] TV HOST

Eight years!

[09:25-09:27] GEORGE STROUMBOULIS

As long as my eldest daughter is!

[09:28-09:41] TV HOST

There I imagine you are also involved with Greeks, contacts with the Greek Community and perhaps with the Greek film festival in Los Angeles?

[09:42-09:45] GEORGE STROUMBOULIS

Yes! Yes! Around the circle!

[09:46-09:53] TV HOST

I imagine you find yourself quite often with Greeks, don't you? There are too many Greeks in Los Angeles!

[09:54-10:00] GEORGE STROUMBOULIS

Too, too many. But the one thing is, I grew up and knew Toronto, Devonport.

[10:01-10:31] GEORGE STROUMBOULIS

With Hellenism where it is! Then I stayed 15 years in New York. You know the biggest Greek Club in America, all right! Here in California it's a bit different, it's all far away, there's no center where you go, you can say that's where we're going and I've talked to Tony about that! You know the next European that Greece will win, and I don't know where we will go to celebrate! Here or in California, there is no one way! So, I'm still going to find this, let's make it.

[10:32-10:42] TV HOST

Nice! Let me get back to you. How is your contact with the Greek Communities in America?

[10:43-10:45] TONY KARIOTIS

Hey, the first word to say!

[10:45-10:46] TV HOST

Err Greek Communities….

[10:47-11:00] TONY KARIOTIS

Yes! Before even social media and influencers for things with Greece, I was in Boston, I was involved with the Greek community a lot, since I was a small child...

[11:01-11:51] TONY KARIOTIS

with the, the churches where we played sports. Eh I have, I've been doing a tournament for 15 years now where we call all the Greeks who are from America to come play basketball for a week and it's a memorial tournament for my dad and we do it every year the money that comes goes to a child who goes to university Well, now we've been doing this for 15 years and it's, now it's become too big that the... the news over there in Greece call and ask how you're doing, send photos, we'll put them in the newspaper and I've always been with the Community in Boston.

[11:52-12:00] TV HOST

Did you, especially Giorgos, have contact with Devonport, did you have contacts with the Greek Community?

[12:01-12:05] TV HOST

are the children now learning Greek? Your children;

[12:06-12:50] GEORGE STROUMBOULIS

I have three daughters! Yes mine! 8, 5 and 2 and look my Greek has gotten better since I had kids because I say down here my wife is half Greek half Mexican. He speaks Greek but the house has become English only. And I say if I don't do them here and my parents live in Canada, if I don't keep them it won't happen! At home I try and say 1000 times a day, say it again in Greek say it in Greek say it in Greek! You know it has become tiring but now you see the children, they speak and understand. The third is a bit like that but something will happen!

[12:51-12:55] TV HOST

Ok Tuesday is 2 years old too ok. He has time!

[12:56-13:00] GEORGE STROUMBOULIS

It is 2 but you also know the third eani and the abandoned one. Always the third.

[13:01-13:10] TV HOST

Right, right! So when you grew up in Canada, there was a Greek school there!

[13:11-13:51] GEORGE STROUMBOULIS

He had, he used to go once a week. We used to go, play different sports. It wasn't for school but when you grow up you say luckily that we were programmed and we did it and outside of the language what is important is to know the dances, what it means to be Greek. Same with Tony who grew up in Boston. Wherever our parents and this generation were, they did a perfect job because they didn't know any other way! It was easy for them to do it. The difficult job will be ours, the generation that is, is slowly dying out, sporadically and so on, now it is the job that we have to keep it.

[13:52-14:00] TV HOST

Your generation, even though you tell me that you are not considered to speak Greek well, I believe that you speak Greek very well.

[14:01-14:31] TV HOST

I've talked to people who only know good morning and good evening and that's because they didn't speak Greek at home, they never went to school and if you don't speak Greek at home which is the most basic, it's hard to learn them! And some words that you will know, you know them maybe by chance, maybe because you heard them many times. You both speak very well!

[14:32-15:00] GEORGE STROUMBOULIS

Thanks! Let me say something about Tony. Outside of all the phone and the influence and the likes and million of views outside of that, me personally with what he uploads and what he does every summer and goes to places I don't know existed in Greece, it is very important this is not just he goes and looks....it's something that a Greek with roots goes to see Greece more, right?

[15:01-15:14] GEORGE STROUMBOULIS

he goes to Thailand, etc., and every summer he goes and finds us something else that I put on a list and say at some point I would like to go too because what he does is important and...

[15:15-15:20] TV HOST

He knows Greece both among Greeks abroad and among foreigners.

[15:21-15:23] GEORGE STROUMBOULIS

For sure! This is exactly!

[15:24-15:39] TV HOST

It is for our tourism especially, it is a wonderful project. George, what do you think about the next few years? What would you like;

[15:40-16:00] GEORGE STROUMBOULIS

To be in life, health first. In the next 10 years I would like to start, you know, continue to grow the company and as I grew up at the feet of my parents, in the shops, at the restaurants, I want to have my children too, to be at my feet

[16:01-16:24] GEORGE STROUMBOULIS

in business, to understand, to learn these too. And in the next 3 to 4 years, I want to have a factory in Athens, outside of Athens, so that we can make the lamps and not just design them. It's the mini-factory to bring to Greece, something I'm chasing now and it's a serious step, of course we'll see where it goes, that's all!

[16:25-16:41] TV HOST

Thank you both very much for your presence. We will meet again in the next show, we are not lost. In any case, we have our common friend Panagiotis, the jolli who unites us, who met us and we will meet again soon! Be well!

[16:42-16:43] TONY

Thank you very much!

[16:43] TV HOST

Have a good night!

[16:43-16:44] GEORGE STROUMBOULIS

Thank you very much!


INVIGORATE YOUR BUSINESS PODCAST


OTHER BLOGS